Student vecka har börjat!

I måndags drog studentveckan igång med buller och brak. Eller okejdå, inte riktigt. Jag vaknade upp pigg och glad och inte bakis alls. Kankse inte så konstigt dock, med tanke på att jag inte drack speciellt mycket..

Utanför fönstret sken solen så jag & Emilia, (cillas granne, vår jobbarkompis, min gamla bästis, ja...) bestämde oss för att gå ut och gå en sväng... Riktigt skönt! Vi gick in till stan och tillbaka, fast lite "omvägar" så det blev en liten runda minnsan. Gick även inom polisstaionen där vi, tack och lov, fann Cillas nycklar som hon lyckades supa bort i torsdags, hahah. Så nu har jag första tjing på extra nyckeln, mohaha!

Måndagskvällen spenderades med mina vänner Cecilia & Josefin. Vi trodde det var söndag så vi slog på stort med både pizza och film. Myspys kväll, även om den ena filmen vi såg, Dream Catcher, va det sämsta skit jag någonsin sätt. haha.
så den rekomenderar jag inte!

Idag är det tisdag, och vi har varit ute i Tylösand med "alla" treorna och lekt lekar och grillat på stranden. Eller okejdå, vi tittade på när dom andra lekte, jag åt en kall korv, och sen åkte vi till max och åt,  hahah. Sen åkte jag, Cilla, Mini och Mika till laholm för att kolla på osbecks klasskamp. Vi kom dit så vi han se sista tävlingen, yay! Vi var lite smått avundssjuka kan jag säga, det såg riktigt roligt ut!

Nu sitter jag i Cillas lägenhet, ensam. Hon är borta. Nu ska jag slänga i mig lite flingor och sen bege mig över till vår kära granne där det blir några cider och sen får vi se, det är väl fredag idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0