Tisdagsparty med Linn & Emilia


Som jag skrev sist så skulle tisdagskvällen spenderas med emilia och några cider på det... Dom där "några" cider slutade snarare med ett tiotal och vi hamnade även denna kväll på The Corner. Precis som alltid blev det en sjukt kul kväll!

Jag vet inte vad det är för speciellt med det stället, men man har alltid kul där! Dom senaste gångerna vi vatt där har där inte vatt så mycket folk, och framförallt inte så mycket ungdomar men denna kväll var i princip hela laholmsligan där och lite annat ungt folk. Och självklart några jobbarkompisar + chefen på det, och kvällen är fulländad!

Jag hade planerat att sluta dricka vid 00 eftersom jag skulle upp 7 nästa dag... Hrm... Vid halv 4 tog jag min sista öl och jag somnade inte för ens vid 6... yaaaaaaay! Jag var fortfarande full när jag gick upp vid kvart över 7, haha. Sånt gillar vi!

Slänger in ett gäng bilder från kvällen och låter dom tala för sig själv...






Fylld chef! hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0