Jag lever!

Japp, jag lever! Även om jag önskar lite just nu att jag inte gjorde det, är så trött så trött.
Det har minst sagt varit en fartfylld vecka, jag har jobbat hela dagarna och sen party all night long!

Fotboll, jobbarkompisar, massa öl, galna finnar, the corner, hångel, billig öl, tomt på kontot, tequila rose, tårar, engelsmän, tyskar, karaoke, bulls, cafeet, parapapapapa, efterfest på scandic hotell, sms på finska, skratt, sourz, dans, nakna finnar, skoskav, backfylla.

Ja, jag tror dom orden beskriver den senaste veckans kvällar och nätter ganska bra. En helt galen vecka! Sånt gillar vi.
Halmstad i sommar kommer bli såååååå bra!

Nu väntar 2 nätters jobb innan jag kan få vila ut ordentligt. Sen är det på det igen nästa vecka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0