tankar om bloggen

Okej, jag har verkligen blviti sjukt dålig på att skriva här... Men det är bara för att jag har så fullt upp. HELA TIDEN!
Men jag ska försöka bättra mig, och dessutom göra detta till den sortens blogg jag vill ha.. Haha okej, det där låter fjantigt men jag har ett mål med min blogg. Jag vill att folk ska gilla att läsa min blogg och inspireras av mig, och tänka, fan vilken härlig brud! eller nått, haha.

Inte för att jag tror det kommer bli så, jag själv läser bara bloggar från folk jag känner, eller vet vilka det är i alla fall, eller om det är nån som skriver om något speciellt som jag tycker är intressant... Jag läser aldrig nån random blogg där någon dum blondin skriver om sitt liv i allmänhet, (eller okejdå, jag tittar ju in hos kissie ibland) haha, så varför skulle någon annan göra det?

Jag vet ju dock att halva min släkt  + massa andra läser här så det är väl alltid något i alla fall..
Men visste ni att man kan kommentera inläggen?
Längst ner under det jag skrivit står det "kommentarer" klicka in där vettja och säg hej! Så jag vet vilka ni är :)

Dock känns det ju lite sådär att alla dessa människor läser om mitt liv... Att jag har gjort mormor, som tror (eller ja, trodde!) att hon har världens snällaste barnbarn besviken är väl ganksa självklart... MEN, sen måste jag även säga att man måste ta allt jag skriver med en nypa salt. För det är sån jag är, man får ta mig med en nypa salt, eller med ett helt jävla kar min vän Cecilia brukar uttrycka sig...


jag menar, den här bilden säger väl allt?
SERIÖS MÄNNISKA NR1!

Kommentarer
Postat av: Stora lillebror

Hej... =)

2009-07-02 @ 22:37:29
URL: http:// isacärbäst.bäst

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0