En lite små nervös tjej bloggar

Tack vare "fredag hela veckan" har jag gått runt hela dagen och trott att det är söndag idag. Men så är ju icket fallet, utan det är lördag!

En lugn lördagkväll för min del, har spenderat kvällen i soffan framför fotbollen, såg den första halvtimmen av matchen, sov en stund och såg sen den sista halvtimmen. Har varit sjukt rastlös ikväll och, tro det eller ej, riktigt festsugen. Men partyhumöret fick minnsan lägga sig på hyllan över kvällen & natten för imorgon är det nämligen dags för våran studentbal!

Jag kan säga att jag är lite nervös faktiskt... Det återstår nämligen två "små" problem. Min klänning är alldeles förstor vid brösten så man ser hela min bh. Jag vet inte hur jag ska lösa detta... Det andra problemet är skor. Jag köpte ett par skor i Thailand som jag hela tiden tänkt att jag skulle ha, men nu ska jag ha en SVART väska, med lite SILVER i och silverörhänge, och då känns inte ett par VITA skor med GULDdetaljer som det bästa matchingsvalet..

Har dock två par svarta skor som skulle kunna funka, min händiga och väldigt snälla låtsaspappa, håller just nu, kl 00 på natten på med att bygga en klack till det ena paret. Den har nämligen gått av... Vi får väl se hur han lyckas!

I alla fall, resten av dagen har i princip spenderats med att fixa det sista inför imorgon, fick slänga mig på bussen imorse för att åka in till halmstad och handla det sista... Nu börjar det bli tomt på kontot kan jag säga... Får man lön snart? haha.

Nej, nu ska jag fixa det sista sen är det sängen som gäller. Hoppas jag kan somna. Hade ju inte varit fel med lite skönhetsömn inför imorgon. hehehhee.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0