3 dagar kvar

Hör (läs) och häppna!

Ännu ett inlägg inom en 24-timmars period. Men så är det alltid, det är kul i början, sen känner man sig tvingad att skriva och då är det inte lika kul längre...

Men i alla fall, angående den här bloggen tyckte min kära syster att en resedagbok hade varit bättre. Antar att hon menar på resedagboken.se eller liknanade... Men det tycker inte jag alls är en bra idé, detta är ju min resedagbok + att jag förhoppningsvis kommer fortsätta skriva i den när vi kommit hem igen... Det är ju trots allt kanske den bästa tiden av mitt liv som jag har framför mig nu, balen, studenten, sommar och ja, bara vara fri och leva livet! Det kan ju vara värt att minnas.

Idag är det i alla fall tre dagar kvar tills vi beger oss. Behöver jag säga att jag längtar?!
Tiden har gått fort. När vi bokade var det 5 månader tills vi skulle åka, och nu, helt plötsligt är det bara 3 dagar.
De senaste två veckorna har känts som år och dar jämfört med de 4 första månaderna...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0