Dum blondin

Idag blev jag klassad som en äkta blondin första gången på jobbet. Det har faktiskt aldrig hänt innan, (i alla fall inte så att jag har hört det, men kan tänka mig att några kanske tänkt det) så jag kan nog minnsan vara smart när jag vill. Vad som hände behöver vi dock inte gå in på... Carro sa i alla fall att att även om jag så skulle färga mitt hår svart nu så skulle jag alltid vara en dum blondin i hennes ögon. Pfft! Ska hon säga!

(Upptäckte precis nu när jag skriver detta att jag har fullt med chokladsås i håret... Längst upp vid hårbottnen... Undra hur det hamnat där?!) Det va bara en liten parentes som Anette brukade säga... Ja vad vet jag, hon kanske säger det än i dag, men inte till mig.

Men i alla fall, jag har som sagt jobbat idag. 11.30-18.30. Fick jobba över en och en halvtimme, men vet ni vad? Det kan jag stå ut med just nu. Detta var min sista jobbedag på 19 dagar så jag klagar inte. Så länge har jag inte varit ledig sen... förra året i maj?! Så det ska bli riktigt skönt, men tror dock jag kommer sakna jobbet efter en vecka eller nått... Men i så fall kan jag ju alltid surfa in lite på mctime och kolla läget ;) hahah.

Nej nu ska jag & älskling mysa och kolla på "Inspector gadget". haha. Kommer ni ihåg den filmen? :D

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahaha, ja! Flest inlägg på skolavslutningen får bjuda på pizza ;D



Jag tycker inte du är så "blond" för att vara blond?! :S



2009-03-24 @ 10:11:38
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/
Postat av: cilla

BERÄTTA VAD SOM HÄNDE! :D din personliga assisten måste skriva ner det! ;D

2009-03-24 @ 12:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0