En vanlig söndag

Denna söndag har spenderats precis som alltid. Myst i sängen halva dagen med mitt hjärta, och sen söndagsmiddag hos pappa. Idag lagade jag maten, det blev potatismos och köttfärsås. De flesta tycker nog det låter konstigt, men riktigt gott är det!
Mätt blir man också, mosen säger bara propp!

Det blev ganska mycket mat över så jag beslutade mig för att för första gånen ta med mig en riktig matlåda till jobbet, så nu ligger det i kylen och väntar på att ätas upp. Frågan är bara om jag kommer vara lika säker över mitt beslut imorgon. Rester är inte riktigt min starka sida om man säger så... Tror jag har en liten fobi för mat som inte är ny och fräsh. Men nu ska vi väl se om jag lyckas komma över den imorgon... Det är ju värt ett försök i alla fall, och annars ligger där nog några chees och väntar på mig ;)

Nu sitter jag hemma i soffan med mamma & benny, och totte i knät och kollar på Beck. En helt vanlig söndag för mig. Dock brukar även popcorn och en pojkvän vara involverade, men inte idag inte.

Nej dags att kolla vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0