Livet som blondin

Ja, ni läste/såg rätt! Jag är tillbaka i bloggvärlden igen. Vet inte hur många gånger jag börjat ett inlägg på liknanade sätt, men många är det nu i alla fall. Och precis som alla andra gånger så är jag även denna gången "här för att stanna".
Jag vet att Jossan kommer känna lite frustration när hon läser det här!  Jag minns såväl hennes kommentar när jag startade min förra blogg, som även den var "här för att stanna".

Nåväl, vi får väl se hur det blir med den saken men denna gången känns det seriöst. Ja menar, mitt bloggnamn denna gången säger ju allt. Egentligen tyckte jag "livetsomsmartblondin" hade passat bättre men det hade blivit lite långt.

Nu kankse ni undrar vad som fick mig att ännu en gång försöka med något som i stort sätt är omöjligt för min del?!
Jo! På onsdag åker jag till Thailand och då tänkte jag att det kan ju vara trevligt att minnas vad man har för sig där nere, och eftersom jag då är en sån god vän tänkte jag även dela med mig av min förhoppningsvis underbara vistelse till er mina vänner, vilket då resulterade i en blogg. Det låter väl bra?

Så nu gör vi ett försök. igen. Mutor så som pengar, mat och kläder fungerar utmärkt om här börjar bli tomt...

Kommentarer
Postat av: Emmi

Hade det inte typ resedagboken varit en smartare idé då?

2009-03-22 @ 01:23:01
Postat av: Josefin

Tihi, kul att du skaffat blogg :)

Jag lägger till den i favoriter, så nu får den bannemig vara "här för att stanna"!

Låter ganska vettigt att börja skriva blogg nu när studenten och allt roligt händer.. Ska kanske göra ett ryck med min blogg också?! Höhö, <3

2009-03-22 @ 18:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0