Mindre än 13 timmar kvar

Även idag är klockan runt kvart över 10 när jag börjar skriva detta, och även idag vaknade jag vid halv 10. Lite smålustigt faktiskt.

Vaknade första gången vid 6 när Benny väckte mig för att säga hejdå, sen dess har jag sovit skitdåligt.
Har typ vaknat varje timme och varit jättepigg, men tyckte det kändes lite tidigt att gå upp redan kl 7, så har tvingat mig själv att somna om från dess, och på köpet har jag drömt en massa mongodrömmar. T.ex. att vi missade bussen som ska ta oss ner till flygplatsen och massa annat, haha. Nu börjar nog resefebern komma. (Vilket för mig inte än någon feber, utan bara något man säger!)

Om bara 13 timmar sitter jag på flyget som ska ta mig till Thailand, fyfan, har nog inte fattat det än. Har gått och längtat varje dag i 5 månader och nu är det bara 13 timmar kvar. Underbart!

Älskling sover fortfaranade så passar på att skriva detta nu, sen ska det mysas resten av dagen :)

Haha, att jag är lite tankspridd är väl inget nytt men igår överträffade jag nog mig själv. En dag innan vi ska åka ringer mamma mig och frågar var jag har mitt pass?! Eeehh, ojdå, jag hade inte en jävla aning om var jag hade mitt pass...
Börjar känna lite småttpanik, jag har faktiskt lyckats med att slarva bort det en gång innan då vi inte hittade det på typ 2 månader så att det skulle vara borta nu är ju ingen omöjlighet. Men som tur va hittade mamma det efter en halvtimme typ. Snacka om lättnad!

Som grädde på moset kan jag även berätta att jag inte hittade mina pengar som jag växlar in. Yey, slarvmaja nr1! Men efter lite letande hittade jag dem :)

Nej nu vakna tim! Slänger nog iväg ett litet inlägg till innan vi åker.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hehehe, kan vara ganska bra att ha sitt pass!

Åååh, jag är så avis på dig. Jag vill med till Thailand ;(

2009-03-25 @ 11:02:25
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0