Morgonpigg

Klockan är bara kvar över 10, jag är ledig, och jag är VAKEN!
Vaknade vid halv 10, låg och vände och vred på mig allt för att sova lite till men det gick inte. Dock kanske det beror på att jag somnade runt 11-tiden igår...

Jag undrar om jag kommer ha lika lätt för att somna ikväll?! Än så länge är jag inte nervös eller något, men det kommer nog.
Kanske. Eller snarare kommer jag få ont i magen och ångest över att åka ifrån Tim så länge..
Kommer ihåg förra vintern när vi skulle åka upp till Piteå, först kunde jag absolut inte somna på kvällen och dagen efter grät jag hela morgonen, hahaha. Jag är så töntig! Men så är det när man är "gifta". Men jag klarar mig nog. Värre för Tim egentligen som är kvar hemma... DET hade jag nog inte pallat.

Nä nu ska jag krypa ner igen och pussa lite på min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0