Packnings assistent, ja tack!

Det är verkligen sjukt svårt att packa. Vad ska man ha med sig? Vad ska man inte ha med sig? Tror jag har plockat fram, tatt bort, lagt till, tatt bort 100 gånger på en timme...

Så nu tänkte jag be alla thailandsproffs, eller reseproffs överhuvudtaget om hjälp..

Just nu ser min resväska ut på följande sätt i klädväg... (Räkna med att jag nästan alltid lyckas spilla, eller på något annat sätt smutsa ner mig)

- 4 par shorts (Två i jeans, ett par korta "vanliga" och ett par träningsshorts typ.)
- 5 klänningar
- 2 tunikor
- 2 linnen
- 2 sov-tröjor
- 4 koftor (två långarmade, en trekvarts och en kort)
- 2 par tights
- 3 bikinis
- 4 sockar
- 12 trosor
- 2 ballerina-skor

Det var nog det hela. Så, är det något jag har glömt? Är det något som jag har för mycket eller för lite av?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0