Bad taste

Ikväll äger årets sista studenfest rum med "bad taste-tema".Känns lite sådär faktiskt, har bara varit på en ända och ikväll var jag verkligen sugen, men jag ligger minus i min ekonomi just nu, plus att det blir fest både fredag & lördag i helgen så jag fick helt enkelt skippa det. Känns ganska tråkigt att allt snart är över, allt som man har sett framemot så mycket innan. T.ex. alla studentfester då och så har jag bara varit på en, och dessutom så va den inte ens värd det!

Men iallafall, fantisera lite kan man ju, och om jag skulle vatt på studenfesten ikväll vet jag precis hur jag skulle sett ut...


Ganska bad taste, eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Malin

VA?! Är det studentfest ikväll? Känns ju bra, jag har inte varit på någon och visste inte om att det var ikväll så nu kan jag inte gå... Piss!

2009-05-21 @ 18:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0