Club Gegga

Vår lördagskväll började hemma hos Cilla (och mig, mohaha) med lite förfest med sandra & mange för att senare bege oss till en ny destination i halmstad, nämligen Club Gegga.

Till en början, när vi satt på bussen påväg dit, som va full med massa fulla fjortisar som klunkade ren vodka, kändes det lite sådär...
Men när vi kom fram, och detso mer klockan gick, desto mer steg stämningen! Jag & Sandra sjöng i kapp som vanligt, men denna gång hade jag iallafall lite förnuft att spara på min hals. Till en början dansades det till gamla sköna låtar, och senare blev det rejv för hela slanten!

När klockan var runt 1, stängdes helt plötsligt alltihopa ner och det va bara att bege sig in till stan istället. Väl inne i stan svirade vi runder lite överallt. Moon, tre hjärtan och självklart doooonken!

En trevlig utekväll, faktiskt!  Det blir ju vad man gör det till. Och jag säger bara en sak, sssssssallad!

Bilder kan tänkas komma upp snarast, men så länge kan ni ju njuta av fredagens partybilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0