DAGENS!

DAGENS VILL HA pengar och fint väder igen!
DAGENS KLÄDSEL naket
DAGENS SMINK bara lite mascara
DAGENS FRISYR nytvättat och fräsht
DAGENS LÅT  I',m so exctied bara för att jag & Cillas pappa sjung duett tillsammans till den i bilen ;)
DAGENS PLANER (ohoho, förhoppningsvis) SOVA!
DAGENS SAKNAD pengar
DAGENS BÄSTA Mcflurryn på donken
DAGENS ROLIGASTE oj, allt är kul när man är med Cilla... hehehehhe.
DAGENS TRÅKIGASTE att jag inte är så rik som jag hade velat :(
DAGENS MISSLYCKANDE bikbok är misslyckade!
DAGENS DROG donken?
DAGENS KÖP Jeans, kjol, t-shirt, body + mat
DAGENS GODIS en glass innan, och nu lite choklad... måste ju fira att mitt illamående gått över!
DAGENS HUMÖR flumidum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0