En helt vanlig onsdag

Tillskillnad från förra veckans helt galna och lite annorlunda onsdag har denna onsdag varit mer eller mindre som vanligt.

Dagen har sprungit förbi, som egentligen borde bestått av plugg, städning av rummet och träning.
Men istället ringde jobbet och fråga om jag kunde hoppa in, och ja, jobba är ju faktiskt så mycket roligare än att plugga och städa + att man får betalt för det, så hoppsan sa så jobbade jag istället.

Efter några timmar på jobbet och lite mat på det så var klockan helt plötsligt 7 och jag & Tommy drog och tränade.
Körde lite mer än 1 timme på gymmet. Idag tränade vi benen, rumpan och magen och sen powerwalkade vi som vanligt en halvtimme efter det. Fyfan! Frågan är ju nu om jag kommer kunna gå imorgon? Får köra en rejäl stretching sen igen för jag vet hur jäkla lätt jag får träningsvärk...

Nu sitter jag här, klockan är snart 10 och jag har verkligen ingen lust till att varken börja städa eller plugga nu. BU!
Så det får väl bli imorgon, men om jag inte ska jobba har jag egentligen lovat tim att följa med han på lite ärenden och sen färga Felicias hår.... Och så fyller mamma år också... hrm. Tiden räcker inte till alltså.

Om 3 månader är vi förövrigt i tuuuurkiet och festar satan förmodligen! 
TAGGAAAAAAAAAAAA!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Aouhw! Alanya kommer sitta som en snöboll i skrevet efter allt jobb i sommar :D

2009-05-07 @ 10:38:22
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/
Postat av: Josefin

Snygg header du fixat! Fast Sannas hand ser lite ut som en klo + att jag har snygging-dubbelhaka :P

2009-05-08 @ 11:20:07
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

snart är vi där saknar er alabama asså haha håller ed jossa men va fan vi kan ju inte altid vara snyggast;)

2009-05-11 @ 15:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0