En vanlig dag på jobbet

Jag kunde verkligen inte somna inatt. Låg och vände och vred på mig i flera timmar tills Cilla skicka ett sms vid halv 4 att hon inte heller kunde sova. Vad är det med oss två egentligen? Vi borde nog uppsöka en läkare, haha.
Sen läste jag några sidor i körkortsboken, den brukar alltid funka som sömnmedel, men denna gången funkade det dock inte. Jag vet inte riktigt vad klockan var när jag väl somnade, men jag minns i alla fall att det hunnit bli ljust ute, och att Tims pappa gått upp.. Alltså ungefär halv 6 nått sånt där?

Mindre än 4 timmar senare ringde klockan och det var dags att gå upp och bege sig till jobbet... Det är verkligen tur att man har ett sånt kul jobb som jag faktiskt har. Det har nog aldrig hänt att jag känt samma jobbiga känsla inför jobbet som man ibland kan känna när man ska till skolan... Nej, jag gillar mitt jobb!

Idag var det mycket folk för att vara måndag och jag var trött virrig strirrig pirrig och allt som kommer till med för lite sömn.
Jag slängde och tappade grejer hej vilt omkring mig. hamburgare, pommes, is, muggar ja allt flög ur minna händer... haha.
Efter 6 timmars jobb i kassan tog jag nästan för första gången frivilligt på mig lobbyn. Jag var så trött. Och där vankade jag sen runder i två timmar. Torkade lite bord, sopade, tömde sopor, städade toaletterna :) Jäkligt skönt faktiskt.
Sen när klockan närmade sig 7 kunde jag knappt bärga mig för att försöka göra nytt rekordförsök i överlobbyn. Jag kan säga att jag lyckades inte. 15 minuter är fan rekord, det går inte att slå Who's the best? I'M THE BEST! mohahah!

Klockan slog 8 och min arbetsdag på Mc Donalds City var slut för denna gången och jag begav mig hemmåt.

Nu längtar jag tills nästa gång jag ska jobba, för då har det kommit masa nya burgare, och framförallt det viktigaste av allt, som verkligen är sådär alldeles obeskrivligt underbart så man bara ler hela tiden när man tänker på det...

en MARÄNGSWISH MCFLURRY! oooooooooh, det kommer bli glassfest varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0