Finally Friday

Idag har det varit fullfart hela dagen!

Det började med att jag och min kära vän Cecilia tog oss en tripp till landet där alkohol sägs vara lika billigt som vatten. (Okej, kanske inte, men ni fattar poängen!) Vi spenderade dagen med att sova, åka båt, handla massa olika drycker, bli 1700 kr fattigare (ja vi har ett gemensamt konto.), åka båt igen och sova ännu mer. Min och Tompas låt kom också på radion igen och vi sjöng i kapp.


Cills and the brills with the skills! - Bordershop - Båtfolk

Kvällen fortsatte sedan med förfest med ett gäng glada brudar i Cillsiluskans (och lite min) boning. Alkoholhaltiga drycker förtärdes och vi pratade, skrattade och sjöng ända tills klockan blev 00.35 och taxin stod utanför, redo att ta oss in till Club Moon. Med en lite småsur taxichaffis åkte vi i ilfart, och under tiden underhöll vi han med en ljuv stämsång! Tillsist drog han faktiskt lite på smilbanden.

Resten av kvällen rockade jag och Jossan loss inne på ett helt tomt dansgolv till en massa gamla partyhits! Jag menar vem kan stå still till Macarena och The Ketchup song?!
Vi headbangade så håret yrde, vilket jag ångrar idag. Har galet ont i nacken. Känns nästan som om någon tagit ett baseball trä (eller nått liknande) och dratt i nacken på mig. Men jag överlever.

Efter några vändor ute i regnet, en shott på asian och den obligatoriska nattamaten på donken begav vi oss sakta men säkert hem i regnet.



förfestfolk - trion - M for Mc Donalds/Mongon - Galning på månen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0