Fiskesöndag

enna söndag har bestått av en himla massa fiske. Jag hatar att fiska, det är skittråkigt! Men snäll som man är så har jag följt med ändå... Jag Tim Isac & Fannsan åkte ut till älgasjön i eftermiddags med lite fika och sådär och solen lös, så det funkade :)



Dessutom fick jag en liten firre. Eller inte så lite faktiskt, utan en gädda på typ 2 kg. Määäääktigt! mohaha.
Sen åkte vi hem till pappa för den traditionella söndagsmiddagen. Idag gjorde jag & Linus med maten, och oj oj oj, vilket team vi är! Det blev mos, köttbullar och sås. fyfasen vad gott det va!

 

Sen ikväll blev det lite nattafiske också. Men fyfan va tråkigt och kallt! Det va kul i 5 minuter sen ville jag hem, men det ville ingen annan så jag satt mig i bilen och lyssnade på musik i nån timme istället. Så kul kan man också ha!

Nu ska jag bädda ner mig i mammas & bennys säng och kolla på tv :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0