Girls night!

Efter att ha stressat sen jag vaknade, stressade jag vidare hem till min fru Cecilia efter 8 timmars jobb...
Stress-duschade, stress-drack, och stress-sminkade mig för att sedan stressa iväg till bussen. Ja Emilia, jag skäms, men vi åkte buss! Är man lat, så är man..

Efter att ha stressat sen jag vaknade nådde vi äntligen vårt mål för kvällen.. Girls night på Mårtesson. Stället var fullt av rosa ballonger, riktigt tjusiga människor, tilltugg, champagne, vin, cider och drinkar. Hur bra som helst!
När vi köpte biljetterna dit visste vi inte riktigt vad vi hade att vänta oss, förutom det med gratis dricka då ;) Men hela kvällen gick i stort sett ut på att olika affärer i Halmstad pratade lite om sin affär, visade saker och sen lottade ut grejer.

Eftersom det inte var överdrivet mycket folk, men massa vinster var det ändå hyffsat stor chans att vinna, och jajamen, min vän Cissi lyckades kamma hem ett nagelkit/spa, eller vafan det va, värt hela 850 kr. Det tragiska är dock att varken hon eller jag har några naglar.. Men men, vann gjorde hon i alla fall! Och som alla vet så är vi en person, alltså kan man säga att jag också vann. mohaha!

Framåt tolv-tiden samlade vi ihop ett tjog heliumballonger och begav oss ut på stan. Jag kan lova, att heliumballonger är det bästa partytricket eveeeeeeeeeeeer! Tack vare dessa ballonger, och ett jäkla partyhumör blev det en helfestlig kväll! Jag och Cilla kan då alltid roa oss, det spelar ingen roll om vi så ensama och vilsna i skogen, vi har alltid kul.
Jag kan även berätta att dom funkar riktigt bra om du vill få dig ett ragg för kvällen, eller en gratis drink. Alla tror att man fyller år. najsbajs! Så, dagens tips, BALLONGER!

Eftersom vi var lite sent ute för att komma in på moon begav vi oss till tre hjärtan istället, och jäklar sikket röj! Fullt med folk och massa bra musik. Galet galet!

Självklart blev det ett och annat stopp på donken, Cilla beställde chees med helium, hahah, vi tyckte det var riktigt kul, men hur kul dom som jobbade tyckte det va, ja det är en annan femma... hahah.
Linn & Cilla - mc donalds största idioter genom tiderna. Men, nån måste ju va det också...

Langar upp lite bilder senare... Nu ska jag & frugan gå till maxi och handla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0