Glass i solen

Idag har det varit en fin fredag än så länge...

Dagen började med att jag bestämde mig för att ta tåget in till Halmstad för att hälsa på Cilla en sväng. Som vanligt är jag väldigt bra på att planera så jag missade tåget med typ 20 sekunder. Blööö.

Så då åkte vi till busstaionen istället för att se om det gick nån buss.. Det gjorde det inte, men istället hittade jag Bängt!
Och vilken tur jag hade, dom skulle in till halmstad. Så efter en sväng hemma hos henne åkte jag sen snålskjuts med Bängt och hennes mamma in till Halmstad... i Sandras snygga bil! mmhm!

I staden träffade jag min underbara fru Cillsiluskan och vi bestämde oss för att mysa i solen med en glass.
Sagt och gjort, vi ställde oss i världens längsta glasskö på torget (ja, minst 10000 mil lång) för att få tag på den bästa hemmagjorda glassen. Efter vad som kändes som en evighet i kön kom vi äntligen fram men det visade sig då att de inte tog rikskuponger vilket var ett väldigt stort misslyckade eftersom det är det ända vi äger. Så istället fick det bli glass på Hello, dock inte hemmagjord men rikktigt god ändå!

Efter mys i solen tog vi bussen hem och nu sitter jag här...
Jag ska snart börja göra mig i ordning inför kvällens bravader. Nämligen underbar! med fröken Pettersson...

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hehe, så hände de för mig och Sanna i Falkenberg med, bara det att vi redan hade fått vår mat...



Var det kul på Underbar? :)

<3

2009-05-16 @ 16:44:29
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0