Hej jag har tråkigt!

1. Jag har insett att min senaste kyss: ledde till ångest
2. Jag lyssnar på: Timo Räisänen i Spotify
3. Jag pratar: ganska mycket ibland
4. Jag älskar/tycker om: glass, sommar och spontanitet!
5. Mina bästa vänner är: BÄST!
6. Min första riktiga kyss: var i en bassäng i simhallen i laholm, hahah
7. Jag avskyr när folk frågar: Hur man mår, när det egentligen inte bryr sig
8. Kärlek är: jobbigt!
9. Jag kommer alltid att: heta Linn och antagligen vara lika klumpig som jag är nu
10. Jag tröttnar aldrig: på att sova!
11. Sist jag grät var: igår, livet är hårt!
12. Min mobiltelefon är: min vän!
13. När jag vaknar på morgonen: flyger jag direkt upp ur sängen
14. Innan jag går och lägger mig: kissar jag, haha
15. Just nu tänker jag på: alldeles för mycket...
16. Bebisar är: såååå söta!
17. Imorn ska jag: soooooooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0