Känn ingen sorg för mig Göteborg!

Imorse, efter som vanligt en natt med alldeles för få timmars sömn begav jag & Cilla oss till den underbara staden Göteborg. Våra mål med denna resan var att för min del, bränna lite pengar, som jag har lite i överflöd just nu, typ så mycket att jag kan bada i dem, (Kan vi ju låtsas iaf) och för Cecilias del finna en alldeles unik och speciell klänning till studenten i någon av Göteborg alldeles unika och speciella butiker.

Lyckades vi utföra våra uppdrag undrar ni säkert då..
Jag lyckades suveränt! Jag menar, hur svårt är det att misslyckas? För lite mer än 1000-lappen lyckades jag införskaffa mig ett par jeans, en tischaaaa, en body och en kjol. Konstigt nog kom jag inte hem med några skor. Ovanligt för att heta Linn Hansson.

Cecilias uppdrag gick det dock dessvärre lite sämre med. Utav ungefär 1000 affärer besökte vi ett 20-tal men inget föll fröken Johansson i smaken = naken om baken! Men istället lyckades hon precis som jag, införskaffa sig ett par jeans. Ja, ett par likadana dessutom. Så nu slipper hon visa rumpan. NAJS BAJS!

Ja, idag är vi lyckliga. Vi har fått uppleva Göteborgs alldeles unika och speciella atmosfär en hel dag. Men det bästa ut av allt, vi har fått äta på donken. Inte bara en gång, UTAN TRE! Jag menar, hur kan man inte vara lycklig då?
Iofs ett väldigt raddigt maccedonken, som säkert aldrig har fått 0% i CSO. (Vi har ju iallafall fått det en gång. Eller nått)
Under tiden hann vi även analysera allt dem gjorde, hur dem gjorde det, och vad dem gjorde.
Snacka om arbetsskadade?

Dessutom kan jag passa på att nämna att Bikbok är ett jäkla hittepå. Om dom hade vatt ett mc donalds hade dom nog heller aldrig fått 0% i CSO. Först lura dom oss på pengar, sen fick vi vänta i 1 timme på att dom skulle rätta till problemet. OCH VAR FAN ÄR GLASSEN?! Naej, inte ens en liten glass fick vi :(


Cilla <3 Doooonken & Brills with the skills!
Over and out!

// Mr Bean.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0