Lördag

I lördags vaknade jag av att solen sken in i rummet så jag Tim & Linus åkte till underbara kvarnfallet :) jag älskar verkligen att vara där. Jag solade lite, och Tim & Linus badade. fyfasen, det var galet kallt, jag kunde knappt doppa fötterna utan att de frös till is så jag förstår verkligen inte hur dom kunde bada. brrrrrrrr! Det kommer nog dröja ett tag till innan jag vågar mig i!



När vi kom hem igen solade jag lite till och sen tänkte jag vara duktig och klippa gräset tills mamma & benny kommer hem.
Fyfasen vad varmt, svetten rann och jag körde fram och tillbaka, fram och tillbaka. Ett tag trodde jag nästan att jag hamnat i amazonas djungel eller något så högt gräset var. fyfasen! Var nästan lite rädd för att stöta på några tropiska djur alltså, hahah.

På kvällen blev det grille & mys. Jag Linus & Tim tillagade världens godaste mat, potatisgratäng och kycklingfilé som vi sen bjöd Isac & pappa på. Som sagt, jag & linus är bästa teamet när det gäller matlagning, det var gaaaaaaalet gott alltså!
Efter maten körde vi några runder kubb, och även om jag tappat så sitter mina kubbskills kvar nånstanns där inne, med lite övning så blir jag nog mästare igen. haha. Isac tyckte jag skulle berätta om mina kunskaper inom kubb nästa gång jag sökte jobb. hahah, ja vi får väl se. Man kanske erbjuda sebbe lite privatlektioner i kubb och kan få höjd lön på donken? hmmm... hahah.



Vår lilla myskväll tillsammans avslutades med glass i stora lass, och sen var det jobbet som gällde. 23-04.
Och jag är grymt nöjd med min insats! 3800 sålde jag för på en timme, nytt rekord för mig, och bara 400 kr mindre än Pernilla som fick backup. Så ja, jag är så gryyyyyyyyyym! ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0