Lördag & Söndag

Min lördag bestod till största del av sömn. Vaknade upp hemma hos tim vid 12 tiden, åkte hem och la mig och sov igen tills halv 5. SKÖNT! Sånt som behövs ibland för att man ska orka med.
Efter några timmars plugg (ja ni läste rätt, jag är sjukt stolt över mig själv!!!) så åkte jag och två pizzor hem till Cilla där det blev pizzafest för hela slanten. Gottgottgott!

Mätt som en plätt rullade jag vidare till jobbet och ja ni kan säkert gissa vad jag gjorde där. Ja, jag jobbade såklart. 22-04. Det gick askalas bra om man ska skryta lite. Jag sålde bäst! mohaha. 3000 kr på en timme tror jag det va, dessutom i kassa 3, mycket bra enligt peterpan. Då blir man glad och taggad. Så nästa lördag ska jag speeda på som fan och sälja för 5000! mööhöhöhhehehehehe!!!!!

Efter lite nattbus och skratt på kontoret med Cillsi och peterpan lyckades jag efter många om och men övertala tim att komma och hämta mig och jag åkte hem och sooooov!

Efter att ha sovit bort även hela söndagen åkte jag hem till Cilla igen. Denna gången utan pizza dock men jag var välkommen ändå. Fröken Sandra Pettersson kom och hälsade på en sväng också. Vi pratade om livet och allt vad det innebär, skrattade och även några tårar fälldes. Hungern trängde sig på och vi for in till staden för lite käk. Valet blev lätt, DONKEN! Där bjöds det som vanligt på en hel del roligheter, galenheter, påhott och massa skratt. najsbajs!

Hemma igen, mätta och belåtna var det tänk att jag & cilla skulle plugga. Vi upptäckte dock till vår stora besvikelse att vi inte hade någr vita papper så hela projektet faila. Inte ens steffe hade ett vitt papper att erbjuda. baaaad granne! Nu vill vi ha en ny som kan komma över med papper i nödsituationer!
Så det blev inte samma flyt som igår alltså inte så mycket gjort. Klockan blev däremot mycket och vi somnade nog inte för ens 4 efter prat i två timmar om allt man kan tänka sig.  hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0