Lördag

Om man inte hade vetat bättre kunde man trott att jag blivit en fladdermus.. Inte för att jag hänger upp och ner och sover, utan mer för att jag nu förtiden är uppe hela nätterna och spenderar dagarna med att sova... hahah.

Jag sov bort hela lördagen och när jag väl vaknade lät jag som en fladdermus när jag försökte prata. Inte för att jag vet hur de låter men jag kan tänka mig att det bara är en massa väsande.. Det måste vatt den där sista Nirvana låten igår, som Peter säger, som min hals kände att den inte ville vara med längre och helt enkelt gav upp..

I alla fall, sen när solen gått ner, åkte jag & Cillsallad in till Halmstad för lite myspys. Sånt som par gör ni vet.. Vi gick ut och åt, Nacho tallrikar på La Cocaracha, jäääkligt gott! Mätta och belåtna rullade vi hem för att kolla på Eurovision Song Contest. Jag har knappt hört Sveriges bidrag och är inte alls insatt, men man är ju ändå tvungen att se finalen. Bara för att liksom... Och vad ska man säga..  jag & Cilla verkar va de ända i hela europa som tyckte att fel låt vann..
Asså vafan va det för speciellt med han? Okej, han var väl söt.. Men var fanns hans sångröst? Och låten... Nej usch.
Jag tyckte Tysklands bidrag var lite mer klashigt, och den låten satte ju sig på hjärnan direkt! "Miss Kiss Kiss Bang... lalala..." Dock undvek jag att sjunga med, jag vet inte om grannarna hade uppskattat min härliga fladdermusröst...

Resten av våran lördagsnatt tillsamans spenderades på jobbet. Men som ni vet så är det absolut inget jag klagar på.
Speciellt inte igår, det var riktigt roligt att jobba, trots att halsen strejkade, tiden bara sprang iväg och när klockan slog 4 kändes det som om det bara gått en halvtimme och jag ville inte aaaaaaaaaaalls gå hem.. Men det fick jag göra i alla fall.
Jag & Cilla hade standbyrast i bollhavet hela natten/morgonen sen och vi somna inte för ens efter 6 nångång...

En mycket trevlig lördag! Den får 4 av 5 chees! YAY!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad säger du din toka? Norges bidrag var ju as bra!!! ;)

2009-05-17 @ 23:36:57
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0