Måndag

Idag blev det inte mycket gjort. Sov på tok för länge, dock rimligt eftersom vi inte somnade för ens runt 4...

Jag tvingade motvilligt in mig själv till stan för att köra med körskolan. Men vet ni vad? för första gången på länge känndes det riktigt bra och nu ser jag nästan framemot torsdag då det är dags igen. Okej, ser framemot var väl lite att ta i, men jag mår i alla fall inte illa när jag tänker på det, haha. I alla fall så är jag klar med stadskörningen nu, efter ungefär 1000 års körande där inne, och nu ska jag äntligen bege mig ut på landsvägen vilket inte känns som en lika stor utmaning. Hoppas det går kalajsens!

Efter körningen mötte jag upp Cillsallad och det blev en sen halv3 frukost på Hello. Lika gott som alltid!
Efter några svängoms i affärerna på staden fortfarande på jakt efter cillas drömklänning begav jag mig till mitt andra hem. Eller kanske 3:e numera?

Jobbet iallafall. Fick äntligen jobba med Carro, innan jobbade vi alltid ihop men nu va det minst 100år sen så det va kul :)
jag fick chilla i disken och sen stänga lobbyn. Kanske inte världens roligaste, man har ingen att prata med, men skönt va det i alla fall. Man kan gå där i sin egna lilla värd och slippa stressa och vara trevlig.

När jag slutade vid 23 tog jag bussen hem till Cillapilla igen, denna gången med ett gäng vita papper och pluggandet drog igång! Efter några timmars klippande, klistrande och målande kände vi oss nöjda, och framförallt trötta! Det är jobbigt att vara lekisbarn... Klockan närmade sig 3, och nöjda och belåtna stöp vi i säng!



Fix & trix med skolarbete på lekisnivå!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Du måste skämta? Du tar väl inte BUSSEN den lilla biten..? Haha, måste vara höjden av latehet xD T.o.m. värre än mig :)

2009-05-13 @ 12:08:48
URL: http://emilianielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0