Onsdag


Nu sitter jag här, halv 12 på natten, svettig och fräsh! mmmhm!
Hade egentligen inte tänkt träna idag eftersom jag är så förkyld, så istället har jag bara suttit vid datan hela kvällen och krängt m&m. Inte för ens påsen var slut kom jag på vad jag höll på med och började må fett illa. Så jag hoppade i träningskläderna i alla fall och begav vi mig ut. Blev en halvtimmes powerwalk/småjogging halv 11 på kvällen. yay!
Sen lite utfall och situps på det, så nu är jag  halvdöd. Min kondition är ju inte den bästa...
Ska snart duscha ska bara orka förflytta mig... haha.

Annars idag har det inte hänt allt för mycket... Jag & mamma övningskörde nån timme innan, sen var vi ute med hundarna och sen har jag typ bara suttit här mååånga timmar. För många! hrm, jag är kanske lite nörd ändå som ted säger... nej det är jag inte. Jag har bara inget annat fritidsintresse, haha.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det nog nått avsnitt satc innan det är dags att sova...

byebye!

// Leffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0