Samtal från försäkringskassan

Måste bara berätta om en liten rolig sak som hände innan...

 Dolt nummer ringer på min mobil, jag svarar och samtal låter ungefär såhär..

- Hej det är Linn
- Ja hej, det här var från försäkringskassan...
- Ja hej..
- Vi har några papper här som du måste skriva på idag
- Okej...
- Vet du vart vi finns?
- eeehm... asså, det är min mamma som har fixat med försäkringen och sånt... så det är bättre om ni pratar med henne då.
- Okej, är hon hemma nu?
- Nej... Men jag kan be henne ringa er sen..
- Asså Linn det är söndag, tror du försäkringskassan ringer till folk då? DITT JÄVLA PUCKO!
- eeeeh...
- hahahaha, det är peter från jobbet din idiot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0