Sooool!

Såklart kunde jag inte sova i natt heller, fast jag egentligen va jättetrött. Men det går bara inte, man bara ligger och vänder och vrider på sig. Himla dumt alltså! Så istället satt jag även denna natt uppe vid datan och pratade med pp om allt mellan himmel och jord. Han är ganska kul den människan faktiskt, om man tänker efter. På söndag ska vi på spökjakt/skattjakt :) hahah.

Imorse tvingade jag iallafall upp mig själv vid halv 12 tiden när jag såg att solen sken utanför fönstret och sen låg jag och stekte/sov i solen. Men om man heter Linnkanpinnkan och har spring i benen blir det ganska fort tråkigt att ligga stilla så efter lite mer än en timme bara gick jag in igen.

Sen nu ikväll har jag hängt lite med Flisan ;) Jag & Sandra pratade lite om att jag skulle fota stundentbilder och sådär på henne så då kände jag att behövde öva lite, och vem passar då inte bättre än min trogna modell?
Har inte hunnit kolla på bilderna på datorn ännu, men tror minnsan där blev några riktigt bra! :)

Resten av kvällen har spenderats framför tvn. Två och en halvtimme. Det är helt galet! Jag lyckades för det första se tre hela program utan att somna, och framför allt, jag lyckades sitta still! Det var inte för ens sista kvarten det började rycka lite i benen. Så jag är minnsan lite stolt över mig själv, det är inte ofta det händer. hahah.

Nej, nu ska jag kolla igenom bilderna och se vad jag lyckats åstadkomma!

Kära hälsningar från Drottning Silivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0