Städryck

Klockan är över 1, och jag förstår inte vad jag gör uppe.. Jag är trött, och ska upp kl 9 imorgon bitti så borde egentligen sova.. Men fick nått ryck innan vid halv 12 och började städa mitt rum, tvätta, och hänga in alla kläder i garderoben. Dock har den senaste månadens shopping resulterat i att ett tiotal plagg inte fick plats, så jag tror bestämt att jag behöver en större garderob...

Påtal om inget så åker Tommy hem imorgon efter mer än två månader här nere. Det känns lite tråkigt faktiskt. Med tanke på att jag är ensamt "barn" i detta huset just nu så kommer det bli välands tomt. Ingen att va ute och gå med, ingen att bråka om fjärrkontrollen med, ingen att prata med, ingen att kolla på film med, ja, ingen att va med helt enkelt när man har tråkigt.  Jag har alltid velat ha en storebror och han skött den rollen perfekt! :)

Mamma & Benny åker också upp en vecka och tar med sig hundarna. Så jag får huset för mig själv. Hur jag nu ska klara mig.. Det kommer ju bli jäkligt tomt och ensamt här i huset. Bara jag & 5 katter. So, feel free to visit me! haha.
Jag kan baka bullar! :)

Nej, nu måste jag verkligen sova! Jobb imorgon 11-19, sen fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0