tidsmaskin

Igår stod det i mitt horoskop att: "det va en bra dag att reda ut saker med en viss person". Det lät ju bra tyckte jag och gjorde ett försök i natt. Det gick dock inte så bra som jag hade hoppats, så nu ska jag snart bege mig in till stan till istället till Clas Ohlson för att se om där finns några grejer till en tidsmaskin...
Sen lär jag väl hänga på jobbet en stund innan det är dags för körlektion.

Ikväll vankas det brännboll & grille med ett gäng från jobbet, kul! :) Vädret är dock lite sisådär nu.. Solen tittar fram emellanåt, men det blåser som fasen. Så vi får väl se hur det är sen ikväll...

Nej, nu ska jag bara borsta tänderna och sen trampa iväg på min cykel. Cilla är redan på jobbet fall det är någon som är intresserad!

katjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0