Tisdag

Imorse ringde klockan "redan" vid halv 10. Jag & Cilla hade bestämt oss för att inte sova bort ännu en dag. Vi höll nästan på att ändra oss där ett tag, men trötta som getter masade vi oss tillsist upp ur sängen och begav oss in till staden.
Där mötte vi Jossan & Sanna för en mysfrukost ute i solen på esspressohouse. Mys på hög nivå! Mer av sånt tack!


Efter en god frukost drog vi vidare till skolan, där vi inte varit på år och dar känns det som, för att färdigställa det sista på vårt arbete och sedan lämna in det. Efter en timmes pill och fix, lämnade vi tillsist in det. Bara nån månad för sent... yay! Men Anders va lika glad för det. Tur man går på jb alltså...

Sen begav jag mig till frisören för lite uppfräschning av håret. Blev bara toppning och sen lite blonda slingor, lite väl blonda kankse, så nu ser jag ut som värsta fjortisen eller nått. Men det passar ju mig. määäö, I like it!

Kvällen har spenderats i soffan med Mr Jensen framför "10 000 BC" och med lite m&m och cola. mmhm! myspys!
Just the way I like it. lalalal.

Nu är klockan snart 1 tror jag och det är tiiiiiiiime to sleeeeep! Ska försöka att komma upp i någorlunda i tid imorgon också...

take care!
// Mc Böna!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja, tack. MER MYS!



Haha, så stack ni till skolan sen i alla fall? x)

2009-05-13 @ 08:59:50
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0