Tisdagstankar

Idag har jag sovit alldeles på tok för länge. Klockan är snart 18 och jag har ju knappt vaknat. dumt dumt dumt!
Eller okejdå, vaknat har jag gjort, och lyckats ta mig hem från Cilla.. Men mycket mer än så är det inte. Nu sitter jag här i min ensama lya med en gäng katter. So much fun! hmm..

Ska snart gå och handla lite tänkte jag och sen laga middag. Men, hur kul känns det egentligen att göra en hel middag till bara sig själv? Sisådär, men jag är galet sugen på spaghetti & köttfärsås, bara för att jag & cillen egentligen skulle ha gjort det, så nu ska jag faktiskt ha det. Men om jag nångång i framtiden kommer bo ensam kommer det nog bara bli massa snabbmat och sådär för min del, haha.

Nej, nu ska jag sätta mig och redigera lite bilder på Felicia innan det är dags för mat..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan komma hit imon när du jobbat så kan vi laga mat! Jag är assugen på den där spaghetti och köttfärssåsen och har vatt det nu några dagar. haha!

2009-05-26 @ 19:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0