Torsdag

Igår kväll bestämde jag mig tillsist för att skita i att duscha, (jag vet, väldigt fräsht!) för att gå ut idag igen på "morgonen" innan frukost. Så klockan 11 "imorse" ringde klockan. Jag hoppade i mina träningskläder och begav mig ut på min och Tommys vanliga runda. Blev en halvtimmes powerwalk/småjogging precis som vanligt. Skönt! Får försöka hitta på en längre runda snart så det kanske blir 40 minuter istället...

Efter min lilla motion gjorde jag mig färdig för att bege mig in till halmstad för att köra med körskolan, men precis innan jag skulle åka ringer dom och säger att körskolan läraren är sjuk och att han inte har nån mer tid för ens om två veckor... fyfan, jag blev inte lite irriterad kan jag lova! Nu när jag verkligen har bestämt mig för att ta tag i körkortet så ballar körskolan ur. böööööööööö!

Så istället för att köra ägnade jag den timmen åt att plugga, och sen kom Felicia och hälsa på en sväng innan det var dags att bege sig tillj jobbet. Vi tillagade världens godaste pastasås. Jag bara hällde i allt jag kunde hitta i kylskåpet typ, jag var lite skeptisk först men resultatet smakade himelskt! mmmhm! Det dumma är bara att jag inte minns vad jag hällde i, så det kan bli svårt att göra om...

Och tillsist spenderades resten av kvällen på jobbet. 17-00. Precis som alltid var det kul att jobba och det hände massa roliga saker.  Jag & Carro stod och snackade massa bara, och sen när det bara va jag & Danny kvar blev det djupa och känslomässiga samtal, hahah. Fick även höra att jag och Cilla ser ut som ett lesbiskt par. YAY!
"Men vaddå, ni är väl tillsammans?" hahahah!

När jag kom hem igen efter jobbet satt jag uppe till halv 3 och pluggade. Skickade in det avslutande projektet i arbetsmiljö & säkerhet så nu är det avklarat. skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0