trött!

Satan i gatan vad trött jag är! Vet inte hur många gånger jag gäspat de senaste två minuterna men många är det i alla fall!

Precis som jag redan hade räknat ut kunde jag verkligen inte somna igår.. Efter en timmes vändanade och vridanade på mig satt jag mig vid datan istället och pratade med Peter nån timme..  När klockan va halv 4 gjorde jag ett nytt försök... HALV 6 var jag fortfarande vaken! Fast inte för att jag va pigg då, utan för att jag har en sån jäkla hosta. Hostade var 10:e sekund ungefär så då gick jag upp och tog en halstablett och lite vatten, sen lyckades jag ÄNTLIGEN somna!

Kvart över 9 ringde klockan och då var det bara att gå upp igen och bege sig till jobbet.... 11-19 har jag jobbat idag.
Lunchen funkade bra, men frammåt eftermiddagen la min hjärna av totalt och jag visste knappt vad jag höll på med..
istället för att säga "Smaklig måltid" när jag lämnade fram maten sa jag "Här har du 27 kr tillbaka" hahah, snacka om att va trött!

Jobbet var väl förutom det, precis som vanligt skulle jag tro. Roligt, glädjefullt och spännande. hmm... Cissi jobbade också och vi busade som vanligt. möhöhö!
Innan vi gick hem gjorde jag en bricka chees. Men nej, jag tror inte kökare är nått för mig. Som sagt, mina armar är för flygiga och mina händer rycker och drar i allt ;) hahah! Fast dom blev ganska goda ändå...

Nej, nu ska jag lägga mig och kolla på SATC...
hur många avsnitt tror ni jag orkar se innan jag somnar? Den som gissar rätt vinner... en kattunge! mohaha.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag gissar ett avsnitt! Höhö, får ja en kisse nu?!!!?!?! :)

2009-05-19 @ 07:46:04
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0