Mc Donalds kväll

Efter lite velande hit och dit bestämde jag & cilla oss tillsist för att trotsa värdet och bege oss ut till kattegatt där ett gäng mc donalds medarbetare befann sig. Emilia ringde stup i kvarten och sa att där ute var det faktiskt sol. Vi trodde inte henne riktigt, men mycket riktigt där ute var himeln blå och solen sken. Skulle bara vatt lite varmare med så hade allt varit perfekt!

Vi körde några rundor brännboll i det höga blöta gräset, och jag lyckades självklart halka första varvet och fick en fet gräsfläck på mina nya byxor. buhu. Tur att dom är svarta! Sen satt vi runt "läger-elden" och pratade och skrattade.
Skrattar gör man verkligen för alla är så himla sjuka och härliga, haha, sånt gillar vi.



Sen begav vi oss in till stan och tillsist blev det en runda spontanbowling på B&B. Jag kan säga att jag har träningsvärk i både armar och ben idag, haha. Snacka om att vara otränad?! Inte helt oväntat så kom jag sist, med 49 poäng. YAY! haha. Vinnaren blev ägget med 111 poäng eller nått. Men det måste va nått fel på banorna, dom lutar nog till vänster, för det spelar ingen roll hur rakt mitt klot går i början så svänger det tillsist ut till vänster. buuu.



En trevlig kväll som absolut måste göras om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0