Onsdag

Idag har det varit en heldag på jobbet. 9-18. Usch och fy så trött jag va. Lyckades inte somna för ens vid 2 inatt, och sen upp klockan 7, inte helt okej men det fick funka.

Slängde precis som alltid saker omkring mig och lyckades kladda ner hela mig själv både en och två gånger, men det roliga va att idag var första gången nån la märke till det, haha. Eller ja, första gången någon påpekade hur jäkla sprättig och klumpig jag är i alla fall. hahah.

Nu har jag inte nästa jobbetid för ens om 21 dagar... Sååååå sorgligt, jag kommer dööööö. hahah.
Nej men jag kommer i alla fall ha tid att äntligen tvätta mina kläder som ted sa. Vilket kan behövas, dom är inte längre rutiga och svarta utan istället... bruna? och alldeles flottiga och luktar svett på 1000 mils avstånd. Det är så himla mysigt!

Efter jobbet skulle jag ta bussen hem till Cilla, men jag lyckades missa alla bussar i en timme, hejja mig! Tillsist bestämde jag mig för att gå istället, det tar ju trots allt bara lite mer än 10 minuter, haha.

Jag & Cilla har lagat mat, spagetti & köttfärsås igen, haha, sörens gott blev det! Nästan tillome lite godare än det jag gjorde igår... och sen har vi kollat på tv & film och skickat sms. haha.
Jag är riktigt jäkla trött så idag blir det "tidig" sänggång. typ nu.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0