Jag är glad!

Jossan påpekade för nån dag sen att det har blivit väldigt tomt här i bloggen på senaste tiden. Och ja, det kan jag väl hålla med om.
Det här med att skriva blogg är verkligen ingenting för mig. Men, jag gillar att skriva så jag ska ge det en chans till.

Den största anledningen till att jag inte skriver är för att jag helt enkelt nästan aldrig sitter vid datan längre. Men jag ska bättra mig. Det ska ju tydligen bli sämre väder i veckan så då har jag väl inget bättre för mig kanske. haha.

Men jaha, vad har då hänt på senaste tiden? Himla mycket för att vara mitt tråkiga liv.
Jag och Cilla har tagit vår vänskap ett steg längre och jag är numera mer eller mindre inneboende hos henne.
Vi hittar på allt möjligt bus, som att som jobba, äta ute på fina och dyra restauranger, dricka milkshake, smida mc donalds planer, bjuda hem chefen på fest, smsa, sova (dock inte tillräckligt mycket), tapetersera om i tankarna m.m.
Och detta var bara vad vi gjort den senaste veckan!

Innan det har vi grillat för första gången i år. Vi började ute på en engångsgrill ute i en park men tillsist blev det så kallt så vi tog grillningen till nya höjder. Bokstavligen! Vi fortsatte grilla inne i lägenheten på tredje våningen. Det funkade skitbra! Brandvarnaren tjöt någa gånger men köttet blev kanon!

När jag inte är med Cilla så jobbar jag, eller så ligger jag och steker på gräsmattan eller tränar med Tommy.

Nu låter det nästan som om jag är singel, men så är inte fallet.
Men jag är i alla fall glad. Lycklig! Jag lever livet för en gångs skull som jag inte gjort på 5 år...
Jag gör spontana och oplanerade saker!

ja, det här känns bra!

Kommentarer
Postat av: cilla

Haha ja vi har tagit ännu ett steg i vår vänskap:D Jag gillare.. De har varit roooligt, vi får hitta på massa fler bus hela sommaren! :D

2009-05-04 @ 02:00:54
Postat av: Josefin

Va kul att du skrivit några inlägg så man har att läsa :) Jag gillar'e du skriver hjärtat!

2009-05-05 @ 15:05:43
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0