En dag i staden

Nu börjar det faktiskt bli tråkigt att inte ha något att göra på dagarna.. Innan tyckte jag bara det va skönt och om jag tröttnade på att ta det lugnt hade jag massa olika sätt att roa mig på, men inte nu mer...
Eller, jag skulle kunna städa upp lite på mitt rum, som återigen ser ut som fan, träna eller jobba med hemsidan, men nej, allt känns bara tråkigt och jag vill inte göra nånting. Så nu tycker jag minsann att det är dags att det händer lite nya och roliga saker i mitt liv! Jag vill ha mera spontanitet och roligheter!

Idag har jag iallafall varit en sväng i stan med Sandra... Hon skulle kolla på skor och jag följde med, har ju som sagt inget bättre för mig.. Dock är det lite tomt på kontot just nu så det blev inga inköp.. Eller jo, en chees på donken (såklart!). Mat är det ända jag kan köpa just nu eftersom rikskuponger är det ända jag äger. haha. stackars mig!

Nu sitter jag bara här och filosoferar som vanligt.. Kunde egentligen följt med Tommy och tränat ikväll, men som sagt, jag känner inte för att göra nånting just nu...



jag & sandra hittade grymt snygga kläder på gina!
Dock har jag som sagt inga pengar att lägga på kläder, men sandra fyndade :)



Och såhär har jag sett ut idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0