Söndag

Så var det söndag igen och denna helgen var förbi. Inte för att det spelar så stor roll för mig om det är vardag eller helg, jag är ju mer eller mindre ledig hela tiden. Fredag hela veckan som jag & cilla brukar säga.

Idag har jag solat lite, solat lite till och så har jag solat. Måste ju bli lite brun nu igen när balen närmar sig. En vecka kvar!
Och min klänning sitter inte bra längre. Vem fan hade tänkt sig att klänningen skulle bli förstor? Snarare för liten då ju...

Annars har det inte hänt allt för mycket, mamma & Benny kom hem idag igen från Piteå. Jag är lite smått avundsjuka på dom faktiskt, jag vill också till norrrrrrrrrland! Jag vill också äta uffes pizzor och gosa med bebisar hela dagarna.
Hela eftermiddagen har mamma pratat om "lilla Agnes". Och det förstår jag, galet söt unge ju! :)

Nu ikväll har jag haft myskväll med mig själv. Nachos, cheesdipp och en film. Mysit men ensamt. Det är i sånna här stunder man saknar Tommy!

Nu hade jag faktiskt tänkt sova, jag är trött men vi får väl se hur det går..


"Farbror Benny" & sötaste Agnes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0