vart tog all energi vägen?


Samtidigt som jag är jätteglad och pigg så är jag så jäkla trött och ledsen. Just nu känns det som om jag bara vill lägga mig ner och sova bort resten av mitt liv. Eller åtminstone åka bort, bara försvinna för ett tag och slippa alla jobbiga tankar och problem som finns. Men jag vet att det inte funkar så, inte nu när man är "vuxen" och allt man gör får konsekvenser på ett eller annat sätt...

Som grädde på moset har jag mått illa i 4 dagar nu. Vad är det med mig egentligen?! Jag har inte ens varit sugen på glass, då är det illa! Men nej, jag är inte gravid! haha. Jag bara mår illa, dygnet runt, ibland mer och ibland mindre. Får verkligen hoppas att det vill försvinna snart annars kommer jag nog sakta men säkert dö, haha.

Eller så är det som Cilla säger, att jag har en "olust känsla i magen" som hon så fint uttryckte det. Vettefan vad hon mena med det riktigt, men så kanske det kan va. Och isåfall kommer det nog dröja länge tills den känslan försvinner...

Nej, nu ska vi inte vara så negativa här! Jag är glad, tjalalala!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0