Badminton

Nu har jag precis varit och spelat min första riktiga badmintonmatch på 5 år. Det märks att det var ett tag sen man spelade, och att det är mer på allvar nu.

För 5 år sen blev jag knappt varm och matchen var slut på 15 minuter, idag rann svetten i floder och både jag & min motståndare höll mer eller mindre på att dö efter bara 1 set av 3.
Jag förlorade, men det var sjukt jämt! Första settet vann hon med 21-10, andra vann jag med 21-19 och sista vann hon med 21-19.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det väl filmmys och lite äppelte på det...

Min snygga badmintion-outfit


osminkad och grann, lägg märke till mitt "jävligt bruna hår"




Kommentarer
Postat av: Jossan

Håret ser jättefint ut ;) Hehe, jag fattar inte, har du helt plötsligt börjat spela badminton?

2009-10-26 @ 23:27:41
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/
Postat av: felicia

du e för gullig lilla linn ((:

håret e jätte fint :)

vad säger du om en match imon ? ;), efter min fotboll :D kom till sporthallen vid 7 :D <3



förresten, bra jobbat på matcherna :D <3

2009-10-27 @ 09:32:40
URL: http://felijcia.blgspot.com
Postat av: felicia

du e för gullig lilla linn ((:

håret e jätte fint :)

vad säger du om en match imon ? ;), efter min fotboll :D kom till sporthallen vid 7 :D <3



förresten, bra jobbat på matcherna :D <3

2009-10-27 @ 09:32:56
URL: http://felijcia.blgspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0