Det ballar ur på The Corner - som vanligt!


Fredagskvällen blev riktigt rolig!

Kvällen började med tacos och idol-tittande samtidigt som vi avnjöt en och annan iskall cider och öl. Jag minns inte vem som åkte ut ur idol, haha, men det var säkert helt rätt! Dock vet jag att det inte var Camilla och det är synd. Jag gillar inte henne alls!

Klockan närmade sig i alla fall utgång och jag & Cilla bytte skepnad till dom två dumma, blonda (fan, vi glömmer hela tiden att vi inte är blondiner längre) skåningarna Eddie och Ceasar. Jag säger bara en sak, skåningar har sjukt kul!  Alltså, jag kan inte sluta skratta!

Vi hamnade såklart på The Corner, precis som förväntat. Och som vi sa, "Corner har förändrats så mycket, innan va vi dom ända som va där, nu har vi inte ens ett bord längre.." haha. Men vi drack i alla fall öl, dansade, träffade roligt folk, shottade, dansade lite till, drack en öl till, sjöng kareoke och hade det bara allmänt skitkul!

Och precis som rubriken säger, på corner ballar det ur. Alltid! Även om vi varit med om värre "urballningar" så kan även denna kvällen läggas till på "det ballawr uwr-kväll-på-corner-listan".

(Och kära släktingar, att det ballar ur är inte så hemskt som det låter, utan är egentligen bara en replik, hämtat från "Ett kilo mjöl" - som man förövrigt kan titta på här ----> "Ett kilo mjöl")

Partynatten avslutades självklart på donkelidonken! Och jag säger det igen, jag kan inte sluta skratta!
Jag har en brutalt rolig film därifrån. Cilla sa att jag inte fick lägga upp den på facebook men hon sa inget om bloggen. mohahah!

Efter en timmes donken-häng beger jag& Jossan oss hem till Emmi för att sova. När vi står utanför porten inser vi att Malin låst in nycklen. PANIK! Först funderar vi på att sitta utanför, i en 5 graders kall natt och vänta i 3-4 timmar tills koden börjar funka, men efter en 20 minuter ger vi upp och bankar på grannens fönster. Ingen reaktion. Tillsist tar jag mod till mig och ringer och väcker Emmi som är hos sin mamma ute i Snöstorp och berättar hur det ligger till.

300 kr fattigare och en taxiresa rikare är vi äntligen inne i värmen. Inte okej! Spciellt inte när man inte har några pengar. Men vi hade ju inte så mycket andra val.. Så man får väl se det från den ljusa sidan, det kunde vatt värre! Emmi hade ju kanske t.ex. vatt i Stockholm istället för bara en bit utanför stan, och tänk vad dyr taxiresan skulle blivit då. eheheh.

Avslutar med att bjuda på ett gäng bilder från denna galna afton!
Titta och njut!

Vi håller stenhårt fast vid Alanya mottot - "En shott mintu om dagen är bra för magen!"


Galning på dansgolvet




"If i was a rich girl, nanana" Jag & Johansson Cecilia's bankomatkort.. Man tackar!


Jag bjöd laget runt på shottar! ;) Cilla du borde kanske kolla ditt konto... heheh.


"Norge-posen"


Mallan & Jocelyn shakar loss på dansgolvet!


Kommentarer
Postat av: cilla

Haha den där filmen är endast till för dig och mig!

2009-10-11 @ 23:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0