"Naturella-chees-mannens hälsningsfras!"

Ja, och då var det alltså "Tjenamors" som skulle in i rubriken.

Nu har jag vatt lite dålig på att skriva igen.. Men jag jobbar dygnet runt känns det som! När jag väl är ledig är det fullfart med körskola och fotograferingar samtidigt som man ska hinna med att vara lite social med sina medmänniskor = Ingen tid över för att blogga.

Men vet ni vad? Nu är jag ledig i hela 3 dagar. Det är min första hel-lediga helg på.. jaa, jag vet inte hur länge... Det ska bli sjukt skönt! Dock får jag väl räkna med att bli väckt varje morgon, och störd varje kväll av "dolt nummer" om jag känner mitt jobb rätt. Men jag tänker då icke svara, JAG SKA VARA LEDIG! punkt.

Dock är min lediga helg även den ganska fullspäckad. Men social kommer jag minsann att hinna vara! Jag fyller år på måndag så i helgen ska det firas. haha, det där lät mer märkärdigt än var det är. Ett utropstecken på det och man hade trott att det var rena brakfesten som skulle braka loss, men icke.

Imorgon blir det lite kalas hos pappa med släkt från hans sida och sen på lördag blir det här hos mamma med släkten från hennes sida. 19 år är ju egentligen inget märkvärdigt att fylla, en ganska onödig ålder och många tycker att det inte ens är lönt att fira. Men en födelsedag är en födelsedag, no matter what vilken ålder liksom! eheheh.

Nej, nu ska ja ta och knåpa ihop en liten önskelista, bara för det!

Lots of love (Karlsson på taket

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men vänta... De är bara släkt och så denna helgen va? Hade för mig vi sa att vi skulle ut och fira dig den 23:e? :P

2009-10-15 @ 22:18:00
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Snygg header förresten ;D

2009-10-15 @ 22:21:37
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0