Mjaou!

Buuuäääeee, nu va det typ 100 år sen jag skrev! Eller okejdå, nu ljög jag. Det va "bara" en vecka sen.
Har ni saknat mig?

På en vecka har jag i alla fall hunnit med att jobba, träffa Jossan, gå på en kurs på körskolan, en nykter utgång och jobbat lite till. En trevlig vecka! :)

Igår va jag ledig och jag spenderade dagen med att sova tills halv 2, sen bakade jag & Tim blåbärspaj och mös i sängen hela dagen med filmer och serier.

Idag är jag också ledig, skönt! Idag sov jag inte fullt så länge, "bara" till 12. Och snart kommer sandra och då står det fotografering på schemat! Ska bli jättekul att prova på att fota någon annan än Felicia. Om ni har tur kanske det kommer upp nån bild här sen, det beror på hur det går! hahah.

Yepp, så är det!

Nu vet ni att jag lever i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Jossan

JAG har saknat dig! Blir det utgång i helgen? :)))))

2009-10-06 @ 22:28:07
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0