Tiden flyger iväg

Oj oj vad dagarna bara springer iväg, jag tänker hela tiden att jag ska skriva här men det dyker ju upp en massa annat emellan hela tiden. Men nu skriver jag i alla fall! hohoho

Fotograferingen med Sandra i tisdags gick bra. Det var som sagt kul att fota någon annan än Felicia, men jäklar var svårt det va! Tror det här behövs göras om fler gånger för att få dom där riktiga kanonbilderna, men en och annan bra bild fick vi minsann till! Om jag hinner så slänger jag upp nån här senare.

Efter en lång tisdagsnatt med alldeles för lite sömn åkte jag till jobbet igår, jobbade 9.30-17 och när jag kom hem däckade jag direkt. Inte för att dagen varit speciell jobbig, men jäklar vad trött jag va! När jag väl vaknade till liv igen efter 2 timmars sömn spenderades resten av kvällen framför datorn med redigering av Sandras bilder.

Jag fick även för mig att äta tunnbrödsmacka med hallonsylt i, trots att både Isac, Tommy & Benny sa att det nog inte var nån bra idé tyckte jag att det lät gott, men FY! Jag säger bara en sak, om ni nån gång funderar på tunnbröd med hallonsylt, DÅLIG IDÉ!!!

Idag blev det jobb igen, dock bara 11-15. Efter jobbet blev det lunchmöte med min kära vän Cecilia som jag inte träffat på en hel vecka. Under två trevliga timmar tog vi igen allt vi missat den senaste veckan. mys!
Denna torsdagskväll har sett ut ungefär som föregående kväll, förutom tunnbrödsrullarna som jag bytte ut mot knäckebröd istället. Mycket bättre! På televesionen har det visats SOS Gute och alla bara skrattade åt mig när jag inte fattade nånting. Det är inte lätt att heta Linn.

Japp, det var väl det jag hade att säga!

Over and out! // Drottning Silivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0