Födelsedagsfirande nr 3

I fredags var det dags igen för lite födelsedagsfirande, tredje gången gillt! Så nu borde jag klara mig till nästa år! hehe.

Det blev en hellyckad kväll med mina närsmta vänner samlade! <3

Syster var snäll och lånade ut sin lägenhet och vi började kvällen där med lite alkolhol och hembakad-pizza och frystårta/daimtårta/marängtårta, ja, kalla det va ni vill.

Som vanligt var jag ute i sista stund och fick baka både tårta och pizza på samma gång. Jag hade inte blivit förvånad om det hade blivit en pizza med grädde på, och en tårta med ost. Men jag & min hjälpreda lyckades på nått vänster reda ut det, och i sista sekund lyckades jag även få på mig kläder och lite smink innan mina kära vänner anlände.

Jossan smaskar i sig av den goda pizzan



Cilla trixar som vanligt...



Efter maten var det dags för presentöppning...


Av Jossan & Sanna fick jag den här underbart goda dryck, äppelsourz! (Se bilden under)
Jag skulle kunna dricka den som saft! Och vad passar då inte bättre än present nr 2?
Ett så kallat "bakis-paket" innehållande solglasögon för dom trötta & röda ögonen,
samarin för magen, tuggummi mot andedräkten och huvudvärkstabletter... hahah.


Av Sandra fick jag ett jättefint hjärt-halsband. Jag gillade det jättemycket, väldigt enkelt
men fint! Och av min kära vän Cecilia von Hanken fick jag en helkväll med henne! hahah, generöst va?
Nej men denna helkväll innebär middag på valfri restaurang och sen utgång, hon bjuder på allt! Det kan bli galet!

Sen var det dags för tårta och sjöngsång...



Jag lyckades faktiskt blåsa ut alla ljus men glömde önska mig nått. Fasiken!



Självklart blev det x-antal omgångar pyramiden, och vem tror ni inte dom försökte supa ner?
En runda fick jag 30 klunkar, inte okej! Mitt offer för kvällen var Sandra och hon fick sig en och
annan slurk hon med av det goda. hehe.


Efter maten och tårtan kände sig Cilla nöjd och glad och lämnde oss...
Och istället fick vi en ny medlem i vårt gäng, nämligen Jossan AU. Kom ihåg det Cilla,
du är för all framtid nu ersatt av Jossan AU!

Frammåt midnatt styrde vi kosan vidare mot The Corner, såklart! För en gångs skull var där inte
packat med folk och man kunde röra sig framåt utan att behöva använda blåljus och sirener, hohoh.

Vi dansade så svetten rann och fötterna gjorde ont, sjöng kareoke och självklart dracks det även en 19kronors öl. Det är ju ett måste när man är på hörnan!

Vi träffade vår kära gamla klasskompis Viktor, det blev ett kärt återseende!


Tycker om er <3




Jag med Jossan AU och Jossan AB


Två sjuuuukt snygga killar! Kolla bara in deras outfits!


Stången var het! Det var nästan slagmål om vem som skulle få dansa med den.
Själv satte jag mig pladask på rumpan när jag försökte mig på en dans, heheh.






Efter några timmar på Corner kände vi oss nöjda och intog som alltid donken innan vi åkte hem..
För en gångs skull sov jag hemma, i min egna säng. SJUKT SKÖNT! Det måste jag göra oftare ;) heheh.

Tack så mycket för en kanonkväll mina damer, och tack för dom fina presenterna!
Ni är bäst!
<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

tack själv för en väldigt kul och svettig kväll! :)

2009-10-26 @ 12:37:41
Postat av: Jossan

Tack själv!

Hahaha, de killarna var ju sjukt coola ;)

2009-10-26 @ 19:01:19
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0