Friday I'm in love

Fredag eftermiddag och här sitter jag i min kära systers lägenhet. Som förövrigt kommer bli min i december!
Jag har glömt att berätta det, men i december fyttar Emmi till Sälen i några månader och då flyttar jag in här. GÖDDE! Dock känns det lite sisådär att jag kommer vara kvar här och på antagligen samma jobb ända tills april-maj nån gång, men men. I sommar ska jag i alla fall ut på äventyr!

Även i kväll vankas det lite äventyr. Eller ja, äventyr och äventyr.. Men utgång med mina favorit brudar!
Det blir lite mat och förfest här innan och sen ska vi ut och svira på stadens gator. haha. Vart vi hamnar är ännu inte bestämt, men säkert blir det en runda på corner i alla fall. Jag & Cilla ska köra all in ikväll, det var längesen!

Nu ska jag snabbt hoppa in i duschen och tvätta bort alla mc donalds stank, sen ska jag möta Malin så ska vi gå och handla och sen dyker Jossan & Cillsi upp nån gång efter 7. NAAAAHAAAJJHHSS!

Ha de gödde!

// Göran Persson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0