Gekås

Idag tog jag & Mr Jensen oss en tripp upp till Ullared och Gekås. Det har precis vatt löning och alla skolor har lov, så vi fruktade väl oss det värsta vad det gäller köer och folk. Men, detta överträffade ändå allt vad vi kunnat föreställa oss. Kön var brutalt lång och ringlade sig mer eller mindre genom hela ullared. När vi väl kom in var det packat med folk (ungefär som Corner en fredagskväll) och man kunde knappt ta ett steg åt nått håll utan att man gick in i någon.

Men inte hindrade det oss. Eller mig i alla fall. Jag pakerade Tim och kundvagnen på en bänk och sen rände jag runder överallt, provade hej villt och vagnen blev tillsist överfull. Men som man alltid säger, när man är på väg tillbaka till bilen med alla sina fynd, "Jag ska aldrig mer åka till ullared, det är ju inte alls billigt!" hahah.

Men jag fick i alla fall med mig en hel del hem, bl.a. 3 väskor, underkläder, 2 t-shirtar, 2 koftor, 2 tights, stumpbyxor, ramar, choklad, ett spel och lite annat smått och gott.

Kanske kan slänga in lite bilder sen på mina fynd... Det har jag nog aldrig gjort förr så varför inte!

Kvällen har spenderats i soffan, man blir trött av att shoppa i 5 timmar...
Nu ska jag snart krypa ner i sängen och kolla på film. Imorgon blir det jobb. 10.45-14. Kuktid!

Hejsan svejsan!

// Arne WC


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahaha, tänk då hur de är att jobba där fredagar, lördagar och söndagar då de är som mest folk! ;)

2009-10-28 @ 00:26:13
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/
Postat av: ceyhun

2009-10-28 @ 09:44:55
Postat av: [email protected]

çok güzel olmuş silla

2009-10-28 @ 09:46:05
URL: http://ceyhunwxw.sitemynet.com
Postat av: [email protected]

alanya daki video nuzu izledim çok güzel eylenmişsiniz ama seneye benim misafirim siniz

2009-10-28 @ 09:49:10
URL: http://ceyhunwxw.sitemynet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0